pondělí 18. dubna 2016

Nádherná zelená

Jaro je pro mne o kvetoucích stromech, medvědím česneku, konvalinkách,  kuřátkách, jelitech na nohou od vesnických pomlázek, ...taky o alergickém "hepčí", o dojemném pláči nad bedýnkou s koťátky a od loňského roku je taky hodně o zelené sladkosti v šálku - jménem Sencha.

Loni jsem jich pila hodně. Některé byly opravdu nezajímavé. Svíravé, hořké, ... kdyby byly dětmi, budou se vztekat a vřískat uprostřed nákupního centra... jiné byly jemné a florální.. jedny vydržely chutnat i do čtvrtého nálevu a další zas odcházely už po prvním..

Jeden z těchto zelených zážitků ve mne ale přečkal celou zimu...

Shincha Zairai v bio kvalitě (J.Melzer) byla čistá, nálev neměl žádný kal, s chladnutím nepřicházela žádná změna v chuti. I čtvrtý nálev dával sílu a svěžest a sladkost byla cítit z šálku hodně dlouho. Jako jediná voněla přesně tak, jak chutnala - sladce. Všimla jsem si jí už při mini domácí degustaci, kde jsme srovnávali 4 vzorky vedle sebe...


Mini degustace v domácích podmínkách



Naplno jsem si jí začala užívat, až když mi domu dorazilo celé balení. Ale jak to tak bývá, čaj který opravdu chutná, mizí rychle. Na tohle pití budu vzpomínat ještě dlouho.


Shincha Zairai
  

Škoda, že nemám víc fotografií, ale stejně, tohle obrázek vystihnou neokáže - tohle se musí zažít...

Moc se těším na letošní "green power" z Japonska !



Žádné komentáře:

Okomentovat